ביטול הכתובת למשלוח בעמוד צ'קאוט של ווקומרס

עמוד הצ'קאוט (עמוד התשלום) הוא הנקודה הסופית בתהליך הקניה של לקוח באתר. זה העמוד שבו מזין הלקוח את פרטיו, ולבסוף משלם. זו גם נקודה קריטית להצלחת תהליך המכירה. בעיה ידועה בתחום היא CART ABANDONMENT – לקוח הגיע עד לנקודה המיוחלת בו הוא בוחר מוצר, אוטוטו משלם ואז הוא (או היא…) מחליטים שלא. הסיבה לכך זו אולי אחת התעלומות הגדולות שאיתם מתמודדים בעלי חנויות, והתשובה לא תמיד פשוטה. מה שכן ניתן להגיד בוודאות, הוא שכלל האצבע KISS – KEEP IT SIMPLE STUPID חשוב במיוחד בכל מה שנוגע לרכישה און ליין. כל סיבוכיות מיותרת בחווית הקניה או חוסר בהירות יכולות לגרום לתסכול מצד הלקוח, עיכובים, ולבסוף וויתר על הקניה בכלל.

עמוד הצ'ק הראשוני (כלומר אם לא בוצעו שינויים כאלה ואחרים) של ווקומרס, מכיל אופציה למילוי שתי טפסים – טופס של פרטי המשלם (פרטי חיוב) וטופס של פרטי המשלוח (משלוח לכתובת אחרת?). מתי זה רלוונטי – למשל כאשר מזמינים מתנה עבור מישהו. פרטי החיוב אלו הפרטים שיופיעו על החשבונית, בפרטי המשלוח יוזנו השם והכתובת של מקבל המשלוח. ווקומרס מאפשר ללקוח לבחור אם להזין פרטים שונים לתשלום ולמשלוח.

הפעלת כתובת למשלוח בעמוד תשלום של ווקומרס

 

החסרון במצב הזה, הוא שלפעמים זה גורם לבלבול אצל הלקוח. אם מופעלת האופציה של שליחה לכתובת אחרת, אז ללא מילוי שדות החובה (שם פרטי, כתובת רחוב וכו..) לא ניתן להתקדם. בניידים, המצב קשה עוד יותר. העובדה שהמסך קטן, גורמת לעמוד הצ'קאוט ל"השבר" לשתי טורים. ניתקלתי במקרים רבים שלקוחות פשוט נתקעו בשלב הזה כי האופציה של משלוח לכתובת אחרת הייתה מופעלת, הם לא ראו את זה, לא הצליחו להתקדם לתשלום ופשוט התייאשו.

בחנויות מסויימות פיצול של פרטי חיוב ופרטי משלוח כלל לא רלוונטי. למזלנו ווקורמרס מאפשרת ביטול של האופציה הזו. תחת ווקומרס > הגדרות > משלוח > אפשרויות משלוח, אפשר לסמן "הכרח משלוח לכתובת הלקוח". זה יבטל את אופציה המשלוח וישאיר רק את טופס פרטי החיוב.

עזרו לי לעזור לכם

אני כותב ומעדכן את התכנים באתר מתוך רצון לעזור לאנשים אחרים כמוני שרוצים להתחיל בתחום הדרופשיפינג. העזרה שלכם, הגולשים, עוזרת לי להמשיך לתחזק את האתר ולהביא לכן תכנים איכותים ועדכניים.

איך אפשר לעזור?

  • אם אתם מתכוונים לרכוש אחסון, אני מאוד ממליץ על ואנגוס, הם חברה ישראלית עם תמיכה מעולה, ותשתית טכנית מצויינת שתעשה את האתרים שלכם מהירים וקלילים. הזנת קוד הקופן הזה 2BC2WL45DV תתנן לכם הנחה של 10% ולי עמלה קטנה על העובדה שנרשמתם דרכי.
  •  המלצתי, ואני עדיין ממליץ על ALIDRIPSHIP כאפשרות הטובה ביותר. אם החלטתם לרכוש, אודה לכם אם תרכו אותו דרך הלינק הזה
  • תנו מבט על שירות שאני מציע בניית חנות דרופשיפינג בוורדפרס. אם אתם רצינים לגבי דרופשיפינג – אני אכין לכם את כל מה שצריך לחנות דרופ זריזה ויעילה.